Clicky

/

sâmbătă, 22 august 2015

5 lucruri care imi plac sambata #2



E sâmbătă din nou și v-am pregătit o nouă postare din rubrica „5 lucruri care îmi plac sâmbăta”. Am avut o zi liniștită și am încercat să-mi ocup timpul cu lucruri care îmi plac. E foarte posibil să închei ziua acesta cu o poveste scrisă de Edgar Allan Poe și un mic proiect DIY pentru blog. Postarea anterioară o găsiți chiar aici. M-am bucurat mult să vă citesc comentariile și să văd că vă plac postările de genul acesta. Sper să vă placă și aceasta la fel de mult și vă invit și pe voi să preluați rubrica aceasta. 


De ceva timp îmi ocup timpul cu serialul „Finding Carter” și deja am ajuns la sezonul 2. Nu pot spune că e unul dintre cele mai bune seriale pe care le-am văzut, dar nu este nici foarte rău. Îmi place ca atunci când desenez sau fac mici proiecte să urmăresc și un serial, iar acesta este bunicel.


Îmi place ca atunci când am timp liber să desenez, iar de curând am descoperit și desenele de genul sacred geometry. Cel de sus este un fel de combinație între genul menționat anterior și mandala. Nu este încă terminat și nici nu știu când îl voi termina, e destul de multă muncă la el, dar rezultatul final va merita. Am nevoie urgentă de un caiet de schițe pentru a ține la un loc toate desenele acestea.


Un alt lucru care mi-a plăcut sâmbăta aceasta este o mică revistă care conține tot felul de desene de tipul mandala și nu numai. Am să v-o prezint mai în detaliu în postările care urmează. E o alternativă ieftină pentru cărțile de colorat pentru adulți care deja au apărut la unele edituri.


În ultimul tutorial v-am prezentat 4 semne de carte făcute din timbre (click aici), iar între timp am făcut altele. Dacă confecționez mai multe e foarte posibil să fac și un concurs pentru a da câteva cititorilor de pe blog. 


Ultimul lucru prezentat: niște șervețele. Amuzant, nu? Ei bine, nu sunt doar niște șervețele. Poți să le incluzi în numeroase proiecte DIY, iar dacă sunt imprimate drăguț cu atât mai bine. Le-am achiziționat doar cu scopul acesta și intenționez astăzi să pregătesc niște tutoriale pentru blog în care să le introduc. Abia aștept să văd cum o să fie rezultatul final! 

Cam astea sunt cele 5 lucruri care mi-au plăcut sâmbăta aceasta. Majoritate țin de DIY după cum ați văzut sau de desene. Care sunt micile lucruri care te-au făcut pe tine fericit azi? 

Vă aștept cu mult drag comentariile! :)

P.S. : Nu uitați de concursul de aici, sunt 2 premii și doar 2 participanți.



18 comentarii:

  1. O sa postez si eu imediaaat <3 Acum 5 minute mi-am adus aminte ca e sambata :))
    O sa ma uit si eu la serial candva si imi place muult acel tip de desene, chiar faceam multisoare acum cateva luni ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți placă serialul, e o poveste interesantă, dar nu spectaculoasă. Eu abia acum am început să fac desene de genul ăsta, îmi plac mult. :3

      Ștergere
  2. foarte frumoase semnele de carte. Timbrele sunt tare dragute, trebuie sa caut si eu prin anticariate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am postat si eu "5 lucruri care imi plac sambata" la mine pe blog, poti vedea aici( http://booksormovie.blogspot.ro/2015/08/5-lucruri-care-imi-plac-sambata.html ) ce am facut. Totusi am vrut sa iti spun ca mi se pare foarte dragut tot ce faci, imi plac si mie Mandalele arata foarte bine plus semnele de carte de care m-am indragostit deja, te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am uitat și mi-a plăcut. Mă bucur că rubrica acesta apare pe mai multe bloguri acum. ^_^
      Îți mulțumesc frumos pentru aprecieri, pupici!

      Ștergere
  4. Sambata asta pentru mine nu cred ca a inclus 5 lucruri ...cum n-am pofta de mancare, toata ziua am stat in pat si am descoperit un serial turcesc ( i know, i know, i'm not proud of myself either ), am ascultat muzica si am facut baie. Yeee...
    Despre sambata ta pot spune ca ador desenele tale, ai asa de mult talent <3 Dabea astept sa vad ce iese din servetele alea, pentru ca am tone de servetele cu model prin casa :))

    Si acum randul meu sa iti spun o gluma. Nu stiu cat de seaca este, dar...

    Cum isi cearta Nostradamus pisica? " Miti, cine a facut pipi aici peste juma de ora?"

    Poate nu este asa de funny :))) dar eu am murit de ras cand am auzit-o prima data ( bine, beam si bere, dar totusi....) :))

    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să îți revină pofta de mâncare și să te simți mai bine. Îți mulțumesc frumos, dar nu cred că am cine știe ce talent... dacă aș avea talent la desen nu aș mai lăsa creionul din mână. Și eu sunt curioasă și entuziasmată să fac cât mai multe proiecte cu acele șervețele și sper să îți dau și ție o idee.

      Hihhhihii, e amuzantă. O pun în portofoliu și o folosesc și eu de acum. Ești o drăguță, pupici!

      Ștergere
  5. As prelua si eu aceasta rubrica, imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îți place! ^_^ Te invit cu drag să postezi și tu.

      Ștergere
  6. Buna! Îmi place blogul tău şi vreau să te anunţ că te-am nominalizat la The Liebster Award :D Ai aici toate detaliile: http://www.lifestylesem.blogspot.ro/2015/08/the-liebster-award.html Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce postare relaxanta si destinsa. Apreciez foarte mult la postarile tale ca finalul lor pare deschis asteptand reactiile noastre. <3 Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult, mult. ^_^ Mă bucură mult comentariile, părerile și reacțiile cititorilor și mereu le aștept cu drag.

      Ștergere
  8. Si mie mi-au tras cu ochiul astfel de lucrari :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur! Mulțumesc mult de tot pentru vizită și comentariu! :D

      Ștergere
  9. Ce frumos ! E interesantă ideea, eu am avut zilele astea ideea de a o reproduce dar altfel :))) Idei, idei. Până atunci, mă consum citind într-una. :3
    Enjoy !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...