Clicky

/

miercuri, 19 august 2015

DIY | Semne de carte III


 V-am tot povestit despre zecile de timbre pe care le am și despre cum aș vrea să le folosesc într-un proiect DIY. După multe căutări am găsit o idee drăguță, foarte simplă și practică. Dacă ai și tu multe timbre și nu știi ce să faci cu ele, dar totuși nu vrei să le arunci... cu siguranță ideea acesta te va ajuta. 

Ai nevoie de niște fâșii de carton, de lipici, de un forfece și de timbre. 


Primul pas este să te joci cu timbrele, încearcă să le așezi așa cum vrei pe carton. Eu am încercat să le așez în funcție de culoare, dimensiune sau în funcție de elementul de pe timbru.


Le lipești cu grijă pe carton, iar surplusul îl îndepărtezi cu foarfeca.


Atât de simplu a fost! Am făcut un semn de carte cu timbre care au flori, unul cu timbre micuțe, unul cu timbre care au culori asemăăntoare (portocaliu, maro, roșu, galben), iar pe altul am lipit doar un timbru cu o bufniță. Chiar dacă am destul de multe timbre probabil am să îmi mai cumpăr câteva cu fluturi și flori pentru a face alte semne de carte, hihi. Au fost gata în câteva minute și îmi place mult cum au ieșit, în special cel cu timbre micuțe. 


Sunt mulțumită de rezultat și abia aștept să le folosesc. Puteți chiar să le dăruiți pritenilor apropiați, cu siguranță vor aprecia gestul.

Cum vi se pare ideea? Aveți de gând să încercați? 
Care este semnul vostru de carte preferat de mai sus? 

Vă aștept părerile cu mult drag! Abia aștept să văd ce păreri aveți. ^_^

19 comentarii:

  1. Ce frumos arataa!! Preferatul meu e ultimul din poza de sus, arata foarte simpatic! As incerca si eu sa fac, dar nu am timbre :D In schimb, zilele astea am fost ocupata cu un alt proiect DIY preluat de la tine si anume coperta de caiet decorata cu bucati de foi din reviste <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot! Yay, mă bucur mult că ai preluat ideea și sper ca rezultatul final să fie fix pe placul tău. ^_^

      Ștergere
    2. Este! ^_^ Abia astept sa vad urmatorul tau proiect DIY <3

      Ștergere
  2. Și preferatul meu tot acela cu timbrele mai mici este! Mulțumim de tutorial, să fiu sinceră cred că o să îmi cumpăr și eu niște timbre doar ca să încerc să-mi fac și eu câteva semne de carte, sunt incredibil de drăguțe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag, mă bucur că îți plac. Să postezi o poză pe blog sau să îmi trimiți una, chiar sunt super curioasă să văd cum o să fie semnele tale. Eu am mai făcut între timp altele, iar când o să-mi cumpăr noi timbre voi face altele noi. Hihi, nu mă întreba de ce am nevoie de atât de multe timbre.

      Ștergere
  3. Omg, sunt super-dragute :3 Desi e mai simplu, mie imi place cel cu bufnita ^-^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îți plac. Abia aștept să-mi cumpăr noi timbre pentru a face altele noi. ^_^

      Ștergere
  4. Vai, cât de drăguțe sunt!! <3 Cred că cel cu flori este preferatul meu (asta pentru că ador timbrele -și nu numai- cu flori)!!

    Voi reține ideea ta și pe viitor, când voi mai strânge timbre, voi face un semn de carte de acest tip. :D Cred că ar fi perfect pentru jurnalul meu de călătorie. Am pe unele pagini lipite timbre pe care le-am strâns din diverse locuri și, când am rămas în pană, mi-am imprimat niște timbre te pe internet. :D (cred că ții minte postarea: http://secretelecartilor.blogspot.ro/2014/09/jurnale-si-carnetele-pentru-ganduri.html)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Și mie îmi plac foarte mult timbrele cu flori, sper să găsesc mai multe la anticariat. :3

      Sper să încerci și să fii mulțumită de rezultat. Îmi amintesc postarea, e una dintre preferatele mele. ^_^ Sper să fac și eu ceva de genul în viitorul apropiat, îmi plac la nebunie agendele și jurnalele. Ideea ta cu colecția de timbre din diferite locuri vizitate e chiar una foarte frumoasă, mai ales dacă ai un jurnal de călătorie.

      Ștergere
  5. Buna :) Ai primit o leapsa de la mine: http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2015/08/leapsa-cinefila.html xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei. :D Mulțumesc frumos! Am să mă uit peste ea imediat. ^^

      Ștergere
  6. Arata super, obisnuiesc sa colectionez semne de carte iar cele facute de tine sunt pur si simplu minunate. Ai gasit un mod foate dragut de a refolosi timbre si sper ca in viitor sa imi ocup timpul cu acest proiect DIY daca imi va iesi ceva iti voi arata si tie. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Și eu am o colecție destul de numeroasă, dar niciodată nu sunt prea multe, hihi. Sper să încerci și tu, e super ușor și practic. Aștept vești de la tine. ^_^

      Ștergere
  7. Minunat! Chiar este o idee foarte simpla si practica! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Îți ador blogul, jur. E așa plin de artă și muncă și frumusețe și artă! :)) Eu ador semnele de carte, fac colecție și no. Mulțumim că ai împărtășit aceste lucruri frumoase cu noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești prea drăguț, jur. Mulțumesc mult de tot pentru aprecieri, înseamnă mult de tot pentru mine. E o plăcere să postez pe blog lucrurile astea și mă bucur enorm când primesc astfel de comentarii. ^_^

      Ștergere
  9. Ce îmi plaac! <3 Nu m-aș fi gândit la asta, felicitări pentru creativitate!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...