Clicky

/

sâmbătă, 15 august 2015

5 lucruri care imi plac sambata


Acum ceva timp am terminat cu multă bucurie provocarea #100HappyDays, provocare pe care o puteți vedea chiar aici. Am postat lunar, din aprilie până în august câte o poză cu un lucru care m-a făcut fericită. În fiecare zi făceam o poză, iar la sfârșitul lunii vi le arătam. Comentariile voastre au fost foarte drăguțe și m-am bucurat să văd că proiectul v-a plăcut. Am dat de curând pe blogul acesta de o provocare numită „5 lucruri care îmi plac sâmbăta”. Ideea Anei e una simplă, dar foarte drăguță: în fiecare sâmbătă postezi poze cu niște lucruri care îți plac. Postările ei sunt foarte simpatice și transmit un vibe pozitiv așa că m-am gândit să preiau și eu acestă rubrică.


Primul lucru e agenda pentru blog. E super folositoare pentru a ține în ea tot felul de detalii și idei legate de blog, lepșe, viitoare postări și alte cele. Agenda e făcută handmade, dintr-un simplu caiet. Dacă nu ați văzut tutorialul, click aici. Acest tutorial nu este prea explicit, plănuiesc să fac o altă agendă cât de curând și voi împărtăși cu voi etapele și rezultatul final. Stay tuned. ^^


Timbre, timbre, timbre și iarăși timbre. De când cu provocarea din Jurnalul meu trăznit am început să cumpăr cu zecile de la anticariat. Sunt foarte ieftine și simpatice, dar nu știu ce să mă mai fac cu ele. Voi încerca în curând să fac din ele semne de carte și probabil alte mici proiecte. Dacă aveți ceva idei să mi le spuneți aici, în comentarii.


Dreamcatchers. Sunt printre lucrurile mele preferate de când le-am descoperit. Sunt simpatice, iar povestea din spatele lor e mai mult decât foarte frumoasă. Mi-aș dori mult să îmi fac și eu câteva, dar nu găsesc pene maro, bine că totuși găsesc verzi și galbene, hahah.


Un penar super drăguț și amuzant. Abia aștept să-l folosesc. 


Am găsit cartea aceasta la anticariat la prețul de 5 lei. Eram foarte curioasă să văd cum scrie autorul pentru că îmi place mult Stephen King și din câte am înțeles genul se aseamănă și uneori autorii sunt comparați. Am găsit pe youtube un battle foarte simpatic între Stephen King și Edgar Allan Poe, îl puteți vedea aici: https://www.youtube.com/watch?v=56R3hU-fWZY.

Și acestea sunt lucrurile care îmi plac sâmbăta acesta și care mă fac fericită. Care sunt lucrurile voastre? Vă aștept părerile despre acest tip de postare, doriți să le mai postez sau le considerați plictisitoare? Vă aștept comentariile, zi frumoasă! 



19 comentarii:

  1. Grozava ideea, chiar imi place teribil :)
    Iar in privinta timbrelor sa stii ca si eu caut o idee geniala. Cu toata ca sincer, nu as da iama in clasor...parca tin acolo amintirea prea multor seri linistite de organizare pe serii si categorii, deprinse de la tata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar mă bucur că îți place. ^_^ Și mie mi s-a părut foarte simpatică ideea și abia aștept să mai postez. Până acum m-am gândit să fac din timbre doar la un semn de carte... Le mai folosesc și pentru decor prin jurnale și agende, dar în rest nu știu ce să fac. Poate până la urmă am să găsesc o idee genială și am să o spun și aici. Ce frumos! Ale mele nu au „valoare sentimentală” ca să spun așa, deci îmi e destul de ușor să le folosesc.
      Mersi mult de vizită, te mai aștept cu mult drag!

      Ștergere
  2. Ce rubrica frumoasaa!! Sa nu te superi daca la un moment dat o vei vedea si pe blogul meu :)) (voi mentiona ca de pe blogul tau a inceput totul)
    Si eu am avut o obsesie cu timbre cand eram mai mica, le lipeam pe caiete :))
    Daca reusesti sa faci un dreamchatcher sa stii ca trebuie sa mergi direct la posta ca sa mi-l expediezi :))
    Pupicii :**

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă supăr dacă o iei, dar ideea a fost a Anei. Am văzut pe blogul ei astfel de postări și mi-au plăcut mult. ^_^ Am încercat astăzi să fac unul, dar nu prea mi-a ieșit. Am să mai încerc până ce sunt mulțumită de rezultat, cer este că nici nu am toate materialele necesare și am încercat să improvizez mai mult.
      Pupici!

      Ștergere
    2. Eu spun ca ti-a iesit destul de bine, este o postare atragatoare <3 Sii cred ca ar trebui sa faci scrisul de pe poza putin mai evident, nu se prea vede :) Saptamana viitoare fac si eu <3

      Ștergere
  3. Ah, ideea acestei rubrici este așa drăguță!
    Dacă vei face semne de carte din timbre, crezi că vei putea face și un tutorial? Sună ca un proiect foarte drăguț și cred că dacă o să arate la fel de bine precum cred eu că o să arate, o să vreau și eu să încerc.

    Nu știu dacă e efectul Placebo sau chiar funcționează, dar oricum nu cred că am avut mai mult de un coșmar în aproape 2 ani de când am început să folosesc dreamcatcheruri, mare mare fană (am chiar unul mic pe care-l car după mine oriunde merg și stau peste noapte).

    ÎȚI ADOR PENARUL și sunt 100000% de acord cu el. Sper să îți placă Edgar Allan Poe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai mult ca sigur voi face și un tutorial, iar dacă voi face destul de multe semne de carte poate voi face și un concurs. ^^

      Și eu am rar vise urâte, am prin cameră 3 dreamcatcheruri, dar vreau mai multe. Vreau o colecție mare, mare. Mi se par superbe și sunt atât de multe modele frumoase, simple, cu pene colorate, cu dantelă, cu flori pff.

      Am citit deja o poveste din cele 8 și mi-a plăcut, mâine probabil am să mai citesc una și revin mai încolo cu niște păreri.

      Mersi mult! Hugs

      Ștergere
  4. Foarte faină rubrica!! :D Îmi place mult ce alegeri ai făcut. Și mie îmi plac timbrele la nebunie și cred că le poți folosi la orice: fie la o colecție, fie să îți decorezi frumos paginile din jurnal sau pentru diverse proiecte DIY. <3 Am și eu o plasă pentru vise, rătăcită pe undeva prin casă. Am folosit-o o perioadă de câțiva ani dar nu mai am unde să o țin deasupra patului.

    Agenda pentru blog arată super fain. :D Recent mi-am făcut și eu un caiet-agendă unde țin o evidență mult mai ok a blog-ului. Începusem să mă amețesc printre postările cu cărți, sponsorizări și bookhauls așa că am luat un caiet de la moleskine și l-am decorat cât am putut iar apoi am început să îl umplu cu idei. :-D Poate fac și eu o mică postare pe blog pe viitor. ^_^

    Abia aștept următoarea postare din această rubrică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult! Abia aștept să le folosesc și eu în cât mai multe proiecte DIY. Chiar dacă am destul de multe parcă aș vrea și mai multe cu tot felul de ilustratii dragute, hihi.

      Ce drăguț! Chiar mi-ar plăcea să văd o postare de genul ăsta. Îmi plac mult de tot lucrurile mici și adorabile și agendele și toate prostioarele astea.

      Mă bucur că îți place! :*

      Ștergere
  5. Oh doamne, cate timbre am si eu , cand eram mica faceam colectie. Si bunicul meu are si mai multe, eram mereu geloasa ca el avea colaje din acelea mari, tot felul de timbre rare...nu as da pentru nimic clasoarele alea. Si mie imi place sa scriu intr-o agenda pentru blog, am si o pagina micuta pentru un video blog, pentru ca intr-o zi poate imi voi face curaj:) Foarte fain penarul intradevar :)) Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Eu pur și simplu le-am cumpărat de la anticariat, dar mi-ar fi plăcut să primesc de la bunici un clasor cu timbre. Sper și eu să îți faci curaj, măcar unul ca să vezi ce iese și dacă îți place. ^_^ Mulțumeeesc!

      Ștergere
  6. Super-draguta rubrica :3 E o idee buna si abia astept sa-ti citesc postarile din sambetele viitoare :3 Fac si eu #100happydays aici:https://instagram.com/mdianan/ , dar inca mai am cateva zile si-l termin ^-^ #hugs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! :) Știu că faci provocarea, te urmăresc pe insta.

      Ștergere
  7. Da, da, da, da! Iubesc postările de genul ăsta! Încă pot să simt vibe-ul pozitiv, deşi nu mai e sâmbătă.
    Oh, de când vreau şi eu un dreamcatcher! Al tău e atât de frumos. Ştiu ce simţi legat de pene şi eu doar de culori ciudate dau. Of. Nu că aş fi în stare să-mi fac singură un dreamcatcher, dar totuşi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, mă bucur mult că îți place postarea. ^_^

      Mulțumesc frumos. Eu am să caut materialele necesare și cred că aș putea să-mi fac unul, măcar am să încerc.

      Ștergere
  8. Sună foarte bine să faci din timbre nişte semne de carte, nu m-aş fi gândit nici într-o mie de ani la aşa ceva, dar e ceva light şi o să prindă foarte bine ca semn de carte *zic eu*

    RăspundețiȘtergere
  9. Haha..ce simpatic este penarul! Iar dreamcatcher-ul este superb, e făcut de tine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dreamcatcher-ul e primit de la tatăl meu, nu e făcut de mine. Am să încerc și eu să fac unul cândva, dar am nevoie de destul de multe lucruri pentru a-l realiza. Pupici!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...