Clicky

/

luni, 31 august 2015

In my mailbox #9


Bine ați revenit pe blog! Postarea de astăzi e puțin mai diferită, știu că v-am obișnuit ca în postările „In my mailbox” să vă arăt cărți, dar de acestă dată am să vă prezint și câteva produse de crafting. Pentru cărți cel mai probabil veți găsi recenzii în curând pe blog, iar celelalte lucruri le veți vedea în diferite proiecte DIY. Mereu îmi place să cumpăr prostioare mici, drăguțe și poate nefolositoare din diferite magazine. Am scris această postare cu gândul că mai sunt persoane de genul acesta pe aici, sper să vă facă plăcere să citiți postarea. ^^


Am cumpărat niște stickere, iar unele dintre ele deja le-am folosit. Toate au legătură cu Halloween-ul, dar m-am gândit că sunt perfecte pentru a le pune în Jurnalul meu trăsnit. Am mai luat o bandă adezivă groasă, de ea am nevoie pentru un viitor tutorial în care vă voi arăta mai multe metode de a face stickere acasă. Am mai luat și o formă pentru embosare, eu nu am să o folosesc pentru embosare pentru că nu știu cum se face, dar am să o folosesc pe post de șablon.


Încă un penar la colecție și niște pixuri colorate pentru că niciodată nu sunt destule, nu e așa? Cred că pixurile colorate le voi folosi în special pentru desenele mandala, doodle și zentangle.
Am găsit și niște șervețele foarte simpatice și le-am luat, cred că-mi vor folosi foarte bine pentru a face niște lucruri cu ajutorul tehnicii decoupage. 



Am găsit acest set de post-it și mi s-au părut super drăguțe și folositoare pentru agendă și nu numai. Mă gândesc pe viitor să fac o postare cu tot fel de tipsuri pentru organizare că tot începe școala, dar nu sunt sigură, deocamdată e doar o idee.


În final vă prezint cartea ”Girlology” de care sunt sigură că ați auzit cu toții. Am câștigat-o la un concurs și sunt foarte entuziasmată să văd cum e. Îmi plac cărțile cu sfaturi și informații utile. Observați lângă și revista „Pauza ta de relaxare”, revistă de care nu auzisem până azi. De mult timp visez la o carte de colorat precum „Tărâmul viselor” și am fost entuziasmată să văd revista aceasta la un chioșc. Prețul ei a fost de doar 5 lei și conține niște desene foarte drăguțe și interesante.


Cam atât pentru postarea de astăzi, vă aștept cu mult interes părerile. Preferați ca în rubrica această să apară doar cărți sau preferați postările cu diferite lucruri? 


16 comentarii:

  1. Asteptam de ceva vreme acest, "In my mailbox" pentru ca si mie imi face placere sa imi cumpar tot felul de lucruri folositoare sau mai putin folositoare care ma fac sa ma simt bine. Foarte faine post it'urile si carticelele. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că îi place postarea! Mai aștept 2 colete și mă pun pe scris „In my mailbox #10”,și îmi place mult de tot să cumpăr lucruri din astea mici, dar care mă fac fericită. :*

      Ștergere
  2. Îmi plac foarte mult postările de acest tip și sper să continui cu ele!! ^_^ Îmi plac mult achizițiile tale :D

    "Încă un penar la colecție" :)))) cam așa fac și eu în fiecare an =))) de această dată m-am abținut (ce e drept, nici nu am găsit un penar care să îmi atragă atenția mult) pentru că am cam multe penare. În schimb mi-am luat un set de pixuri colorate la un super preț și chiar mă gândeam să fac o postare pe blog despre lucruri micuțe/neimportante pe care mi le tot iau în perioada toamnei mai ales, chiar dacă nu sunt așa utilte :)))

    Te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot!

      Hihi, nu am prea multe la colecție, doar 3 deocamdată. În unul am creioane colorate, unul e cu pixuri, iar pe ultimul îl voi folosi pe post de portfard. Mi-ar plăcea mult de tot să văd o astfel de postare pe blogul tău!

      Pupici! :*

      Ștergere
  3. Ma simt mai bine acum, ca stiu ca nu sunt singura care cumpara chestii de care nu are nevoie pe moment, in speranta ca le voi folosi mai tarziu ^_^

    http://toa-beads.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, mă bucur că te-am făcut să te simți mai bine. Te mai aștept cu mult drag pe aici! :3

      Ștergere
  4. Vai vai vai cate chestii faine ti-ai luat si cand ma gandesc ce o sa realizezi din ele...abia astept sa-ti vad viitoarele postari si alte dragalasenii. Deci eu nu pot intelege de unde scoti proiectele astea, eu caut si numai nu gasesc (asta poate si pentru ca eu caut si ceva esay de facut) eh, mult spor si mai astept postari de genul in my mailbox <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult! Deja am început să fac niște proiecte, am făcut o groază de poze și am o grămadă de articole de scris. Sper mult să îți placă ceea ce pregătesc! ^_^ De cele mai multe ori mă inspir de pe Pinterest și Youtube, sunt multe idei superbe pe acolo. Hugs!

      Ștergere
  5. Mi-a placut postarea ta :) cred ca din acele servetele va iesi ceva frumos pt ca sunt tare simpatice :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos! Eu sper să faci acea idee de organizare, adică acea postare. Și da, nu-i nicio problemă cu toate chestiile drăguțe prezentate în postare. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Mă bucur că această idee îți place, am să mă pun pe treabă! Te mai aștept pe aici! :)

      Ștergere
  7. Hihi. Niciodata nu sunt suficiente asa este, uneori este bine sa le ai, vei trece de multe ori pe langa ele fara idie dar intr-o zi iti va veni acea idee grozava si vei stii unde sa mergi!
    Eu cumpar mereu cercei, nu stiu de ce, a ba da, pentru ami face un suport pentru ca deja nu mai au loc in cutiuta. Hihi.
    Si mai achizitionez prostiute mici de le lipesc pe usa camerei si apoi ma chinui sa curat usa.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, le găsesc pe parcurs un scop, important e să fie acolo. :))

      Înainte îmi cumpăram și eu multe perechi de cercei, dar am luat o pauză. De curând am văzut un set cu niște cerceluți foarte drăguți și chiar îm pare rău că nu i-am luat.

      Te pup!

      Ștergere
  8. Ce drăguțe sunt stickere-le și post-it-urile, iar articolul e foarte drăguț... e așa, colorat și pare copilăresc, dar mie îmi place la nebunie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...