Clicky

/

duminică, 2 august 2015

In my mailbox #8

Heei! :) Ce mai faceți? Cum sunteți? 
Am pregătit pentru astăzi o postare de tipul In my mailbox pentru că îmi era tare dor de una. Vă prezint mai jos cele mai recente achiziții. Sunt destul de puține și asta pentru că m-am obișnit să împrumut cărțile de la bibliotecă și să păstrez banii pentru alte lucruri. Voi cum obișnuiți să faceți? Preferați să împrumutați cărțile sau să le cumpărați?


Prima carte cumpărată este una în engleză, scrisă de Mary Higgins Clark: On The Street Where You Live. Cartea m-a atras prin titlu, dar cunoșteam și autoarea. După ce am cumpărat-o m-am pus pe citit și puteți observa în imagine și semnul de carte... Păi.. semnul de carte nu se mai mișcă de acolo. Am abandonat lecturarea cărții pentru că mă pierdeam printre cuvinte și nu reușeam să-mi dau seama care și cum. Cred că am să dau cartea la schimb sau am să o vând pentru că nu vreau să rămână necitită.


Următoarea carte este de psihologie, este foarte complexă și o recomand fiecărei persoane atrase de psihologie. Conține o multitudine de informații și acoperă, cred eu, toate subiectele din psihologie. 
Am împrumutat prima dată această carte de la bibliotecă, dar după ce am văzut cât de folositoare este am vrut să o am și eu în bibliotecă. 


Cred că sunt entuziasmată cel mai mult de aceste cărți! :D
Au fost reduceri mari pe emag în categoria cărților și când am văzut titluri scrise de Stephen King la sub 10 lei... nu am putut să mă abțin. Am dat o comandă repede repejor. În plus, transportul a fost gratuit și pentru toate am plătit doar 25 de lei. 


Am dat din întâmplare peste aceste 2 cărți în timp ce căutam un cadou pentru o prietenă. Le-am găsit pe Libris, iar una a fost 5 lei. Când am citit că după prima carte au fost făcute numeroase filme și că a avut un succes foarte mare m-am decis să cumpăr 2 pentru mine și 2 pentru prietena mea. Nu cred că există o legătură între cele 2 cărți înafară de autor, dar abia aștept să le citesc! 


Acestea au fost cele mai recente cărți din biblioteca mea. ^_^ Tu ce cărți ai mai adăugat în bibliotecă? Nu uitați să îmi lăsați un comentariu dacă ați citit ceva de aici sau dacă doriți o recenzie pentru una dintre ele. O seară frumoasă vă doresc! 

19 comentarii:

  1. Frumoase achizitii, arata foarte bine cartile scrise de stephen king, frumoase coperti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac foarte mult, abia aștept să mai cumpăr câteva în ediția asta. ^^

      Ștergere
  2. Frumoase carticele :3 Eu prefer sa imi cumpar cartile - chiar daca am citit o care imprumutata care mi-a placut mult :D
    Okay, m-ai facut tare curioasa vizavi de "Ring". Chiar nu stiam ca-s si carti! Acum le pun pe wishlist si abia astept sa pun mana pe ele :)
    Lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Abia aștept să citesc și eu cartea, oricum, investiție proastă nu a fost având în vedere că a fost un chilipir. :)

      Ștergere
  3. Vaaai, abia aștept să văd cum sunt cărțile de Stephen King. De fapt, ador aceast colecție. Am zis că am s-o cumpăr și eu, dar mereu îmi cumpăr altceva. Eh. Să le citești cu drag și așteptăm, evident, recenzii! Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început deja Blaze și îmi place, e destul de subțirică și am să o termin imediat. Am citit și Cimitirul animalelor și Carrie, și acestea mi-au plăcut foarte mult, în special prima. M-a impresionat colecția prin copert și arată foarte simaptic. Abia aștept să o am pe toată, îmi mai lipsește practic doar o carte. Mulțumesc mult, Anndrei! ^_^

      Ștergere
  4. Drăguțe achizițiile!! :D Aș vrea și eu să testez ceva de la Stephen King. Să ne zici cum ți se pare ^_^ Lectură plăcută!

    Mie îmi place să am cărțile în bibliotecă însă ar fi de preferat să le împrumut :)) nu prea mai am loc de achiziții noi; mereu înghesui noile cărți pe te miri unde :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Cu siguranță am să revin cu o părere, dacă nu pentru toate 3, măcar pentru una. :)

      Eu am destul de mult loc în bibliotecă pentru că mi-am mai vândut din cărți, deci nu e o problemă spațiul. Hah.^_^

      Ștergere
  5. Buna :) Ai primit o nominalizare de la mine la Premiile Liebster: http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2015/08/premiile-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot! Ți-am lăsat un comentariu și acolo, abia aștept să o postez. :*

      Ștergere
  6. Frumoase achiziții, cred că Ring 1 și 2 îmi fac cel mai mult cu ochiul. Aștept părerea ta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astăzi încep Ring 1 și abia aștept să văd și eu cum este. Mai mult ca sigur am să postez și pe blog o părere. Mulțumesc de vizită! ^^

      Ștergere
  7. *carti carti carti carti* Arata ataaaat de bine <3 <3 Oare numai eu nu reusesc sa-mi mai imbogatesc biblioteca? *cred ca da*
    Vad ca incepi sa citesti carti de Stephen King, eu am doar Carrie scrisa de el si nu mi se pare cine stie ce, dar astept parerile tale despre acestea (Blaze mi se pare cea mai interesanta) Pupici :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Am făcut o pauză de la cumpărat cărți și biblioteca mea arăta cam pustie... cred că e timpul să remediez asta, hihi. Mie îmi place mult de tot Stephen King și mereu când văd că un autor e comparat cu el sunt sigură că-mi va plăcea. Îți recomand „Cimitirul animalelor”, e o carte grosuță, dar mie mi-a plăcut foarte mult. E mult mai captivantă decât „Carrie”. „Blaze” e citită și recenzia e scrisă, rămâne doar să o postez. ^_^

      Ștergere
    2. O sa tin cont de recomandarea ta si abia astept sa-ti citesc recenzia, poate-mi imbunatatesc putin parerea despre el :D

      Ștergere
  8. Stephen King, Stephen King, Stephen King <3 iubesc editia asta a cartilor sale ! Sa citesti cu drag. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac mult! Păcat că nu sunt mai multe. Meeeersi! :3

      Ștergere
  9. Îmi plac mult cărțile de dezvoltare personală, iar "Bazele psihologiei generale" pare interesantă. Poate o s-o împrumut și eu de la bibliotecă. :D Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi plac mult de tot, chiar m-au ajutat mult și abia aștept să citesc mult mai multe. Pupici!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...