Clicky

/

marți, 11 august 2015

DIY | Cum sa faci un plic


Hei! Ce mai faceți? Cum este vacanța voastră până acum?
Am avut nevoie recent de niște plicuri micuțe și mi-au ieșit destul de inestetice deoarece nu am avut un model (template) pe care să îl urmez. În cele mai multe tutoriale este inclus un model pe care mai apoi trebuie să îl imprimi și după el vei lucra, dar cum eu nu am imprintă... a fost destul de greu.
După ce am făcut câteva plicuri strâmbe și vai de capul lor am dat peste acest tutorial de pe Pinterest : https://www.pinterest.com/pin/313352086543470256/. Am stat și m-am gândit dacă am materialele de care am nevoie și m-am pus pe lucru! Sun foarte mulțumită de rezultat, vedeți tutorialul mai jos! 


Pe lângă materialele de mai sus, aveți nevoie și de o cană/un bol cu apă călduță, foarfece. Plicul pe care îl veți alege vă va ajuta să faceți altele, dar de aceleași dimensiuni.


Primul pas este să pui plicul în apa călduță și să îl lași pentru cel mult un minut. Asta te va ajuta să desprinzi plicul de lipici.


După ce ai scos plicul din apă vei observa că nu mai are deloc lipici și trebuie doar să-l deschizi și să îl tamponezi ușor cu niște hârtie pentru a îndepărta excesul de apă.
După asta îl pui pe un carton și cu un pix sau creion îi trasezi conturul. Cel mi bine este să faci acest pas când plicul este încă umed, dacă îl lași să se usuce va deveni mai dur nu va sta la fel de bine pe carton. 

Acest carton va fi modelul tău! :) Acum trebuie doar să îl decupezi și să îl pui pe foile colorate, să transezi conturul și să le decupezi. După asta le vei lipi exact așa cum era plicul tău în forma inițială.

Eu am folosit hârtii de împachetat cadouri, cărți vechi și o mapă pentru a face plicurile și au ieșit foarte drăguț. Un al lucru importat este să folosești lipici solid, nu lichid, atunci când le lipești. Lipiciul lichid va lăsa niște urme inestetice.


În prima poză de mai sus puteți observa că am lipit unul dintre plicuri și arată foarte drăguț. Le puteți folosi în diferite scopuri, sunt foarte utile. Le puteți pune în jurnale, în portofel ca să țineți diferite carduri etc. 

Ce părere aveți despre proiect? Eu cred că e una dintre cele mai utile idei găsite pe Pinteresc și care chiar merge. Vă aștept cu drag comentariile! 
O seară plăcută! 



23 de comentarii:

  1. Ce frunoase. Imi plac proiectele tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Waa, ce simpatice sunt! :-D Plicurile cu note muzicale și harta sunt foarte drăguțe! <3 Voi reține aceasta metodă de creare a pliculețelor dacă voi avea nevoie de ceva asemănător pe viitor ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Și mie îmi plac mult alea doua, mai ales că sunt și reciclate. Mă bucur că îți plac, sper să te ajute în viitor tehnica asta! hugs

      Ștergere
  3. Arata super, super bine <3 Imi place enorm cel facut dintr-o harta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că îți plac! ^_^ Te mai aștept pe aici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce dragute sunt plicurile! Ai un blog tare interesant. Mi-a facut placere sa te descopar! xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Mă bucur, și mie mi-a făcut plăcere să văd postările tale. Pupici!

      Ștergere
  6. Foarte frumoase, mai ales cel cu buline si cu mesajul Love!
    Si da, eu le-as atasa jurnalelor mele.... ar arata foarte bine! Nu cred ca m-as putea abtine si cateva din ele ar fi si pictate, dar merg si asa cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Le folosesc de câte ori e nevoie e în jurnal și cred că sunt folositoare și pentru agenda de organizare pentru a pune diverse liste în ele. ^_^
      Te mai aștept cu mult drag pe aici. :)

      Ștergere
  7. Ti-am spus si pe fb ca imi place mult cum arata, dar eu una nu as incerca sa fac asta, din prea multa comoditate, daca imi trebuie merg si cumpar :))
    Plus ca nu stiu de unde iei hartia asta atat de draguta, eu gasesc numai colorate simplu si nu imi place asa :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, te înțeleg într-un fel! ^^
      Hârtia cu note muzicale este dintr-o carte veche de muzică, hârtia cu mapa este dintr-o carte cu tot felul de hărți, iar hârtia cu buline e de fapt hârtie de împachetat cadouri. Mereu o am la îndemână și îmi cumpăr când pot pentru că sunt singură că îmi va folosi cândva. :))

      Ștergere
  8. Ti-au iesit atat de fain, si mie imi place super mult sa fac lucruri handmade ma relaxeaza si obisnuiesc sa caut idei peste tot dar am dat de blogul tau si parca fiecare articol ma face sa imi doresc sa incerc si eu :))
    P.S.: "Trucul" cu paharul cu apa calda este foarte interesant. te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult! Și eu sunt mereu în continuare de idei noi, mereu vreau să încerc câte ceva și să pun tehnici diferite la încercare. Pupici!

      Ștergere
  9. Arată super drăguț și cred că sunt perfecte pentru a dărui un cadou mai micuț, ca o bijuterie, sau pentru a păstra diverse lucruri. Îmi place tare mult cel cu note muzicale. ^^ E un proiect pe care o să-l încerc cu siguranță.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au multe întrebuințări, de când am descoperit proiectul mereu le am la îndemână. Sper să în încerci și să îți placă rezultatul final! Mulțumesc pentru vizită și comentariu, te mai aștept!

      Ștergere
  10. Ce metoda simpla si practica! Foarte dragut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie mi s-a părut utilă tehnica asta, e mult mai ușor așa decât să cauți template-uri pe net. ^_^

      Ștergere
  11. Ai idei grozave, sunt frumoase pliculetele. Sper sa incerc si eu sa fac cateva plicuri! Toate imprimeurile sunt simpatice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Ionela. Mă bucur să aud *citesc* asta. =)

      Ștergere
  12. Ce simpatice sunt! Într-un jurnal sunt perfecte. :D Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  13. buna! unde ai gasit carton imprimat cu harta?? ms!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...