Clicky

/

miercuri, 29 iulie 2015

DIY | Cum sa te organizezi mai bine


Heei! Ce mai faceți? 
Astăzi am pregătit pentru voi un tutorial foarte simplu, dar care vă va ajuta să fiți mai organizați. De-a lungul timpului am strâns tot felul de cutii de la comenzi online sau pantofi  în care am pus mai apoi anumite lucruri. Ori obiecte de decor, mici proiecte DIY sau lucruri de care nu am nevoie, dar nici nu vreau să le arunc. Mi-am făcut recent curățenie în cameră și am observat că arată inestetic aceste cutii, cu etichete sau nume de la firme diferite.


În poza de mai sus observați că acele cutiuțe inestetice s-au transformat în niște cutiuțe mai drăguțe și mai estetice, dar fără mult efort. :)


Aveți nevoie doar de hârtie de împachetat cadouri, etichete, foarfece, riglă și lipici. În continuare trebuie doar să înveliți partea din față a cutiilor cu hârtia de împachetat și mai apoi să adăugați o etichetă. Puteți face toată cutia așa, dar eu am avut destul de puțină hârtie și m-am rezumat doar la partea din față. După ce lipiți hârtia pe cutie vă sfătuiesc să o întindeți bine cu rigla pentru a evita acele bule de aer inestetice.


Eu am doar 2 etichete completate, pe una scrie winter și pe cealaltă fall și țin în ele obiectele de decor pentru bibliotecă. :3 Îmi place să schimb în funcție de anotimp decorul bibliotecii și aveam nevoie de un spațiu în care să depozitez decorațiunile de care nu aveam nevoie. În plus, deoarece am adăugat etichete, pot cu ușurință să știu ce se află în fiecare cutie și nu e nevoie de pierd timp căutând ceva.

Atât și pentru acest proiect. Sper că va plăcut și l-ați găsit util! :)
Vă aștept părerile în comentarii! Ciao!

8 comentarii:

  1. Super faină ideea!! :D Arată drăguț cutiuțele așa decorate. Am făcut și eu ceva asemănător în trecut dar nu mai am cutiile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai asa ceva mi-ar place si mie! Si nu e greu deloc! Ia sa ma pun pe organizat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si de efect. Exact cum imi plaqce!
    felicitari si pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot, Andreea. Mă bucur mult de tot când văd că treci pe aici și îmi lași comentarii. :*

      Ștergere
  4. Ce simpatic se vede acum. Un lucru deloc greu, dar pe care mulți nu-și fac timp să-l realizeze, așa că te felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos! Sunt de mare folos cutiile astea, țin super multe lucruri în ele. ^^

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...