Clicky

/

marți, 2 septembrie 2014

Pagini cu suflet pentru fiecare

Acesta este numele proiectului pe care Lissa de pe Lissa's Corner și Sayuki s-au gândit să-l facă. Acest proiect promovează lectura și nu numai, acest proiect este un răspuns scrisorii lui Tudor Chirilă. Mesajul este că generația aceasta nu se dă bătută, generația aceasta citește și are valori. Suntem o generație frumoasă, inteligentă și cu care poți să dezvolți idei, suntem o generație care merită.

Fetele au destul de multe idei, printre care și :

- deschiderea unui club de lectură
- distribuirea de cărți și semne de carte
- personalizarea unor tricouri cu numele proiectului
- înregistrarea unui cântec

Sună destul de bine, nu? Mie mi se pare un început frumos și cred că acest proiect o să fie unul uriaș, deja sunt 20 - 25 de participanți din întreaga Românie. Eu am aflat de proiect de la Diana și am fost încântată să particip, mi se pare o idee frumoasă și mă bucur că pot ajuta.

Dacă vrei să vezi afișele și semnele de carte poți da un click - aici - . Pentru a te înscrie și a afla mult mai multe despre proiect dă click - aici - .

Lissa a găsit deja un colaborator, iar mâine vă voi vorbi de proiectul lor. Este unul asemănător și sper să îți                                                                                placă modul în care îl voi prezenta.


16 comentarii:

  1. Ma bucur ca participi si tu la acest proiect, sper sa ne adunam cat mai multi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta ar fi dovada clară că de la o mână de oameni pleacă schimbarea. Mult succes! :3

    RăspundețiȘtergere
  3. Este chiar foarte interesant acest proiect.Dovada ca INCA EXISTA,dar inca exista oameni din generatia noastra care prefera sa citeasa si nu sa bea si sa fumeze in cluburi. IMI PLACE.Si sper sa se promoveze in continuare aceste tipuri de proiecte.Poate asa,ii vor stimula pe restul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mă bucur că am ocazia să particip la astfel de proiecte, cred cu tărie că acestea pot schimba viitorul. :D

      Ștergere
    2. Întradevăr,tinerii din ziua de azi nu mai sunt interesați în a lectura o carte cu adevărat bună,ci prefera să citeasă "Suge-o Ramona",o porcărie în opinia mea. Ce s-a întâmplat cu lumea?

      Ștergere
  4. Mi se pare o initiativa foarte frumoasa din partea fetelor si sper ca o sa se alature cat mai multi, pentru a face lumea un loc mai bun. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat! E un gest foarte frumos și cel mai probabil rezultatele ne vor surprinde pe toți. :)

      Ștergere
  5. HIhi! Sa speram ca o sa iasa ceva frumos din acest proiect!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare foarte drăguţ proiectul şi sper să auzim multă vreme de el de acum încolo! C:

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o initiativa interesanta si sper sa aiba mult succes.
    Eu incerc tot timpul sa ii indemn pe cei din jurul meu sa citeasca, in special pe cei mici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sper asta! Felicitări, Jacqlineveve! E foarte bine ca un copil să crească citind și savurând povești de basm.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...