Clicky

/

joi, 1 mai 2014

#AprilieFericit


Heei. Un 1 Mai fericit vă doresc! Cum v-ați petrecut ziua de azi?

V-am povestit de proiectul #100HappyDays în postare anterioară, o găsiți aici dacă nu ați citit-o. Mă bucur că am trecut cu succes de 17 zile, a fost o plăcere să văd că în fiecare zi găsesc câte un motiv care să mă înveselească. Vă invit și pe voi să participați la proiect, veți observa că zilele nu mai trec atât de repede, nu mai trec fără rost.


#1. Cartea „Identitate furată” de Mary Higgins Clark mi-a făcut ziua mai frumoasă. Nu cred că o voi citi curând, dar mi se pare interesantă. 


#2. Îmi plac foarte mult bluzele cu gulerașe, iar tricoul primit în ziua respectivă m-a înveselit.



#3. Un episod din Teen Wolf și ziua devine mult mai bună. Serialul are cam tot ce-i trebuie, îl recomand dacă vă plac seriale cu ființe supranaturale.


#4. Portocale, banane, mere și smochine. E o combinație delicioasă, am încercat și salata cu mere, nuci și miere, le recomand pe amândouă! ;))

 

#5. Decoratul ouălor roșii mi-a dat o stare de bine și m-a făcut să intru cu adevărat în spiritul sărbătorii.


#6. Iepurașul a spus că am fost cuminte! Dovada mai sus.


#7. Încă o dovadă de bună purtare.Cum să nu mi se facă ziua mai bună când văd atât de multă ciocolată?


#8. Nu am vrut să editez poza pentru că lalelele au o culoare tare frumoasă, sunt superbe! 
Mi-au făcut ziua mult mai frumoasă și mi-au colorat o parte din suflet. 


#9. Încep prin a spune că gentuța este mult mai frumoasă în realitate. Are o mărime potrivită, se poartă pe umăr, iar materialul textil din interior este maro cu bulinuțe! Îmi doream de mult timp o astfel de gentuță. :)


#10. Nu regret nimic, au fost delicioase! 


#11. Cadoul de la Andreea și Kinga mi-a făcut ziua mult mai frumoasă, setul acesta de brățări este atent lucrat și are niște culori foarte frumoase, abia aștept să îl port. :D


#12. L-am întâlnit în gară și nu am putut să mă abțin, l-am mângâiat ceva timp, dar după ce m-am ridicat nu m-a mai băgat în seamă. :)) Probabil era obișnuit cu mângâieri trecătoare, sărăcuțul. Când am trecut a doua zi prin gară nu mai era acolo. Sper să-l mai văd, îmi pare tare rău că nu l-am dus acasă. 


#13. Puteți vedea în poză brățara primită și niște floricele, a fost o zi minunată și am încercat să fac o poză reprezentativă. 


#14. Emisiunea de la TLC mi-a plăcut nespus de mult! Se numește „Your Style In His Hands” și am urmărit cum un iubit nemulțumim de nesiguranța iubitei lui în ceea ce privește corpul ei, îi cumpără o nouă garderobă, una care să îi pună în evidență formele de care ea este atât de speriată.
Este pe de o parte o emisiune amuzantă, dar conține și scene mai emoționante.


#15. Nu a fost cea mai delicioasă înghețată, dar a contat că am savurat-o împreună cu o prietenă bună. Momentele petrecute cu persoanele dragi mă înveselesc mereu.


#16. Îmi doream de mult să încerc șamponul de la Syoss și să mă răsfăț cu o cremă de argilă. 


#17. Yummm! O bombă calorică, dar merge din când în când. Merită să fac tot felul de exerciții fizice, să alerg, să dansez, să merg pe bicicletă, să fac orice ... dacă asta îmi permite să mănânc o gogoașă ca aia! :))

Cam acestea au fost motivele mele de bucurie în luna Aprilie! Aștept să văd ce-mi rezervă luna Mai, mă aștept să fie una obositoare, dar nu am nici un drept să nu fiu fericită, nu? 

Aștept cu nerăbdare să vă citesc părerile! Pupici! 








8 comentarii:

  1. Vai, ce post adorabil! Îmi place atât de mult să văd lucrurile care-i fac pe alții fericiți, îmi transmite și mie o stare de bine! Obositoare sau nu, sper să găsești sute de motive să fii fericită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot! Mă bucur că postarea ți-a transmis o stare de bine, te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Vai cate lucruri dragute am vazut in acest post!!! Asa mi-ai facut pofta de salata de fructe in acest moment :)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Mă bucur că postarea asta te încântă, te pup!

      Ștergere
  3. Cred că postul ăsta e preferatul meu de pe blogul tău! :) Este atât de plin de fericire și mă bucur că și tu participi! :)
    Mă bucur că ești fericită! Sper că și luna mai va fi la fel de bună sau poate și mai și!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc mult de toot! Comentariile voastre m-au făcut și mai fericită! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Totul arata super si ma bucur ca ai avut un aprilie fericit. Multa ciocolata, praline, iar asta sigur poate face multa lume fericita, daca nu ma insel e si demonstrat stiintific. Bravo si sunt nerabdatoare sa mai vad postari de acest gen. Cindy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, fericirea și ciocolata mereu merg bine împreună! Mulțumesc :-* !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...