Clicky

/

sâmbătă, 19 aprilie 2014

Currently Reading #7

Heei! Ați mai avut timp de citit cu toate pregătirile de Paște?

Eu mai am 91/379 de pagini din „Cântul Vrăjitoarelor” de Mireille Calmel, primul volum.
Am început cartea acum ceva timp (cred că de mai mult de o săptămână), dar abia în ultimele 2 zile am reușit să mă pun serios pe treabă și să citesc din ea. 


Acțiunea cărții se plasează undeva între anii 1400-1500, la sfârșitul domniei regelui Ludovic al XI-lea.
Cartea conține elemente fantasy ca zâne, elfi, vrăjitoare, farmece, blesteme, dar întâlnim și drame, crime, înșelătorii. Înainte de a citi cartea vedeam epoca medievală ca un tablou ce ilustra doar domnițe, cavalerii și poveștile lor de dragoste, dar după ce am avansat în lectura cărții mi s-au prezentat și părți mai puțin plăcute a acestei epoci, abuzuri ale minorilor, violență, cruzime. 
Mi-a trebuit ceva timp să înțeleg cartea și acțiunea deoarece sunt multe personaje, iar totul se petrece foarte repede. Nu poți să treci cu vederea paragrafe ale cărții pentru că toate sunt importante și te ajută să îți creezi imaginea de ansamblu. Povestea este spontană și nu seamănă deloc cu ceea ce am citit până acum, dar îmi place.


În final, pentru că mai este puțin de tot și o să sărbătorim Învierea, nu pot să vă urez decât Paște fericit! 
Sper că veți petrece aceste zile împreună cu persoanele dragi vouă și veți profita din plin de aceste momente liniștite. 

Vă îmbrățișez și vă aștept comentariile! 

11 comentarii:

  1. Cred că e genială! Este exact genul meu de carte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropo, Paște fericit! Și lectură plăcută!

      Ștergere
    2. Mulțumesc, mulțumesc!

      Ar fi bine să o citești, poate îți va plăcea. :)

      Ștergere
  2. Cred ca am mai auzit de ea, nu sunt sigura, dar pare foarte interesanta, mai ales pentru ca eu iubesc tot ce tine de secolele trecute :)
    Eu in ultimul timp am fost cam lenesa si nu prea am citit, dar sper sa ma dau repede pe brazda :D
    Lectura placuta si Paste fericit! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Spor la citit si Paste fericit si tie!
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Am terminat volumul I și l-am început pe al doilea. Pupici!

      Ștergere
  4. Am un concurs cu carte la alegere, daca te intereseaza:
    http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/04/concurs-primul-meu-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  5. pretty nice blog, following :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...