Clicky

/

miercuri, 8 ianuarie 2014

Leapsa | Oldies but goodies



Mulțumesc celor care mi-au dat acestă leapșă! :) 

Nu completez multe lepșe, dar asta e interesantă și nu seamănă cu nimic din ce am citit până acum.



1. Care sunt filmele tale vechi preferate pe care le-ai urmări încontinuu ? 

Nu prea urmăresc filme vechi, dar am unul preferat : Les Diaboliques (1955).
Am citit prima dată cartea și după mult timp am văzut și filmul, diferențe mari nu au fost și pot să spun că am fost plăcut surprinsă.



2. Ascultați trupe sau cântăreți vechi?

Nu chiar, ascult ceea ce mă reprezintă și, momentan, nici o melodie veche nu e pe listă.

3. Stilul vestimentar. Dacă ar fi să alegi între stilurile anilor vechi și stilurile de astăzi, pe care le-ai alege?

Numeroase stiluri de astăzi au în componență elemente din anii '70, '80, '90, pe ele le voi alege. :) Stilurile de azi au câte ceva din toate, dar sunt și hainele pe care eu le consider absolut nepotrivite, haine care cu siguranță nu le-am fi întâlnit în anii de mult apuși ... hey, hai să privim partea bună, azi cam toți ne exprimăm gândurile prin ceea ce îmbrăcăm.


4. Suntem obișnuiți cu cărțile noi, unele mai bune și altele mai puțin bune, care ne atrag mai mult decât cele vechi. Totuși, există o carte veche pe care o preferi în schimbul unei cărți noi?

Da, cărțile vechi nu trebuie să lipsească din biblioteca noastră. Și cărțile evoluează, la fel ca oameni, de ce să nu surprindem asta în propria bibliotecă?
Marele Gatsby, La răscruce de vânturi, Shriley, Donna Alba m-au surprins la fel de mult ca Femeia în negru, Salvează-mă, Moarte subită ... deși între ele sunt zeci de ani diferență.


Majoritatea blogurilor mele preferate au luat leapșa, vă invit și pe voi să o luați! :)












4 comentarii:

  1. Dintre cartile enumerate de tine am citit doar "La rascruce de vanturi" care as putea spune ca e cartea mea preferata din aceasta categorie de carti "antice, vechi si de demult".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost frumoasă! :)
      E atât de plăcută și inocentă, m-am uitat și la filmul adaptat la carte, cel din 2011, a fost interesant, dar o să mă mai uit și la alte adaptări!
      Îți mulțumesc mult pentru comentarii, le apreciez mult!

      Ștergere
  2. interesanta leapsa. mie imi plac jocurile astea, dar la acesta chiar nu as sti ce sa scriu... cindy

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta chiar mi-a plăcut și mi-a atras atenția asupra filmelor vechi, mi-am propus acum ceva timp să văd niște filme vechi, dar nu m-am mai uitat! Mulțumesc pentru comentariu, îl apreciez! >:D<

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...