Clicky

/

miercuri, 18 decembrie 2013

Biblioteca mea

Una din provocările verii era să-mi prezint biblioteca și uite-o aici!

Biblioteca e locul care mă reprezintă cel mai bine, acolo se încropesc visele cu realitatea, cărțile mele preferate își duc veacul acolo, la fel și cele mai puțin plăcute, care mi-au furat timpul și s-au jucat cu el.

Când pășesc într-o cameră străină mă simt în siguranță dacă e o bibliotecă acolo, fiecare cartea are poveste ei, povestea dintre file, dar și cea a cumpărătorului, cine știe prin câte a trecut ca să o pună acolo.

Are mai puțin de un an, dar sunt mulțumită de ea, toate cărțile mi-au furat un zâmbet, fie atunci când le citeam, fie atunci când le cumpăram! ;))



Primul raft începe cu cărțile cartonate, se continuă cu cele paperback, ordonate după edituri. Urmează teancul cu cărțile în engleză și ... niște cărți mai speciale. :)






Al doilea raft începe cu niște cărți mai vechi, cam toate sunt de la anticariat, de când merg acolo am învățat să nu critic cărțile după copertă, dar recunosc că mă mai las atrasă de ea.
Continuăm cu niște cărți de la RAO, apoi cele romantice de la Lira și unele chick-lit.






Ce-aș mai vrea în bibliotecă?
Ar mai merge niște cărți chick-lit și unele de la Epica și Trei, editurile astea mă surprind mereu.

O să fac cât de curând un update pentru că mi-am rearanjat biblioteca.
 Cărțile de pe al doilea raft sunt acum ordonate după culori, arată foarte bine!



7 comentarii:

  1. BIBLIOTECA TA E PARADISUL!
    Mi-ai făcut seara mai bună cu pozele astea, serios. Am o poftă să-mi aranjez cărțile! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, mulțumesc mult! Mă bucură enorm comentariile voastre! >:D<

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa(mirifica) biblioteca,cat mai multe cartii in ea sa fie!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici n-ai idee cat de mult imi placea ordonarea in functie de culori :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Mi-am adus aminte că trebuia să fac un update, promit că fac azi pozele! :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...