Clicky

/

marți, 26 noiembrie 2013

Black Friday 2013




Încet, dar sigur. Așa s-a strecurat Vinerea Neagră pe calendarul nostru! Îmi face plăcere să văd că nu ne e frică de schimbări și încercăm să ținem pasul.

Vinerea Neagră aduce prețuri reduse, dar să vă uitați de două ori înainte să cumpărați. 29 noiembrie ne cam dă o poftă de cumpărături și în amețeala asta cumpărăm ca să fie cumpărat, nu folosit! smiley awe 01

Mai jos vă propun o listă cu magazine online de la care am așteptări și sper că vor avea surprize plăcute.







Urmăresc de ceva timp acest site și din părerile citite am reținut că echipa e rapidă și produse sunt de calitate. Singura obiecție ar fi la taxa de transport care e de 20 de lei. 
Mai multe informații aici .


< ---- 30 lei





                               15 lei ---- >




dEpurtat

Am găsit site-ul de curând și pot spune că are niște oferte foarte bune! 


Taxa de transport e de 12 lei, și prin Curier, dar și prin Poștă :).


Haine online

Tinar livrează fericire, are oferte tentante, dar nu destule produse pe gustul meu. 
Aruncați și voi o privire, poate găsiți ceva! 






MiniPrix are o săptămână plină de oferte, cele mai mari sunt pe 29. :)


Dacă vă încumetați să comandați din străinătate acestea sunt doar 2 din zecile de site-uri cu reduceri :

choies


romwe



În materie de cărți cele mai multe reduceri vin de la Libris și Elefant, dar eu am promis că sunt cumințică! 

Libris





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...