Clicky

/

joi, 16 mai 2013

Weekly Recap #2 .


Update: Ce puțin am scris despre aceste cărți! Îmi pare rău pentru lipsa unor informații precise și a unei păreri concrete. 



1. Magazinul magic de jucării - Angela Carter 

Citisem referitor la această carte o recenzie pozitivă și-am decis să o încerc și eu. Am găsit o poveste de adolescenți, fără prea multă acțiune. Personajele au fost dure, reci și nu am găsit în carte emoții. 
Bine că a fost o carte scurtă căci nu m-a impresionat, eu nu o recomand

2. E ușor să te iubesc - Tammara Webber 

A fost o minune că am câștigat cartea, în primul rând am câștigat niște sentimente incontestabile, nu pot să explic sentimentul ce mă cuprindea când deschideam carte și pur și simplu alunecam în viața lui Jacquline .
RECOMAND

3. Jurnalul lui Bridget Jones - Helen Fielding 

Am vrut să citesc cartea ca să știu de ce e un bestseller ... și am aflat! 
E amuzantă, realistă, te ține în suspans.
Recomand !

4. Călătorie spre iubire - Mary Jo Putney 

A avut romantism, mister, aventură - elementele ce fac un roman să fie „de calitate” ! 
Recomand !




5 comentarii:

  1. Interesante recomandări! Îmi place acest gen de postare. Surprinde tot ce trebuie despre o carte fără a intra în detalii. Week-end frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :). Sper ca la vară să fac un val de recenzii !
      Lectură plăcută !

      Ștergere
  2. Multumim pentru recomandari. E usor sa te iubesc e pe lista mea de mult timp, sper sa o pot citit cat mai curand :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag :).
      Cred că o să-ți placă cartea, cei de la Epica au niște cărți superbe, păcat că nu le am pe toate în bibliotecă !

      Ștergere
  3. Multumesc frumos de recomandari. Am inceput Anna si sarutul frantuzesc tot in urma recomandarii tale, imi place mult cartea.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...